الهی بگردم چقدر درد داره..یادمه کوچیک بودم دستم شکست خیلییی دوران سختی بود
اناناسم خوبه
خب درسته گچ گرفتی اما اون تا جوش بخوره دردش هست چرا بهش مسکن نمیدی حتما مسکن بده نزار اذیت بشه و درد بکشه گناه داره
براش عصاره قلم درست کن بده پای مرغ هم خوبه میگن واسه شکستگی
وای ی سری انگشت پای من شکسته بود به حدی چند روز اول تیر میکشید تا قلبم دردش میومد
بعدشم که همش گز گز و خارش
ان شا الله زود جوش بخوره
یادمه خواهرم کوچیک بود دستش شکسته بود توی خواب دستش رو میبستن با یه نخ به جایی که نتونه تو خواب تکونش بده دکتر گفته بود به پدر مادرم، شاید تو خواب تکون داده دردش اومده بچه، باید حتی نو خواب هم ثابت باشه
خب درد میکنه دیگه
براش پای مرغ بپز
خیلی خوبه جوش میخوره زود
انشالله بهتر شه، عصاره قلم براش آماده کن، پاچه گوسفند خوبه، بادام، تقویتش کن خیلی اذیت میشن
درد داره دیگ فک کنم بتونی استامینوفن بدی بهش
یهو سفت کچ نگرفته باشه ؟ مطمئنه؟
هرروزپای مرغ بهش بده که تاثیرش چندبرابر پاچه گوسفنده زودجوش میخوره
دستش شكسته!!! دردش بخاطر همينه
شكستگي خيلي بده براي ادماي بزرگ براي كوچولوها ك بدتره
چيزاي مقويي بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.