۱۰ پاسخ

عزیزم این پنکیک با پنکیک معمولی فرق داره؟ انگار بافتش سفته

نوش جانش ❣️

من بچم اصلا اینطوری نمیخوره عوق میزنه

به به چه عالی 😍

6 ماه میتونه؟

چ جوری درست کنم

نوش جونش،مرسی از ایدت مامان آوینا منم حتما برای دخترم امتحان میکنم

عزیزم اینکه سخته خوردنش، همرو تف میکنه بیرون

نوش جونش
جو رو پختي اول؟

میتونه گاز بزنه؟تو بلعش مشکل نداره؟

سوال های مرتبط