۶ پاسخ

مبارکه عزیزم🥹ایشالا تولد بعدی نینی بغل جشن بگیری

تولدت مبارک عزیزم سال بعد با نی نی جشن بگیری🫠🫠🫠

من تولدم دی ماهه بچمم که خدا قراره برام حفظش کنه دی قراره به دنیا بیاد😂

تولدت مبارک عزیزم💕😍

مبارررک باشه عزیزم ان‌شاءالله نی نی رو سالم بغل بگیری☺️❤️

ای جان منم خردادیم تولدت مبارک باشه ان‌شاءالله همیشه به خواسته هات برسی 🌸❤️

سوال های مرتبط