۴ پاسخ

دخترم دو ماهشه هر سه یا چهار روز کار میکنه بیخیال هم هست
اگه زور نمیزنه مهم نیست

بچه من هشت روزه شکمش کار نکرده
تازه اینطور شده همه میگن تا ده روز طبیعیه

شیرخشک میخوره ؟

پسر منم وقتی ۳ ماهش بود دو روزی یکبار شکمش کار میکرد الان یک روز یکبار

سوال های مرتبط