۶ پاسخ

منم مث توام

اخه من این سه تا رو خیلی شنیدم توی گهواره بچه ها گفتن خوبه عالیه

بزن گوگل ببین

ابوست میگن علی با قرص اووژن

خانم دکتر تختی

در ضمن نمیخام همون اول آی وی کنم . سعی دارم طبیعی بشه چون هزینه ی آی وی اف ندارم

سوال های مرتبط