خانوما فشارم ۱۱ روی ۹.۶ هست
پایینی بالاست یا طبیعیه ؟

۵ پاسخ

طبیعیه

خوبه به نظرم

۱۱ خوبه ۹ زیاد

یکم بعد دوباره بگیر تو ارامش ببین چطوره

روی 9 یکم زیاده

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندِعسل💖 مامان قندِعسل💖 ۱۰ ماهگی