۵ پاسخ

میلاد خوبه

من بردم دکترشریفی یعنی عالی بود اینقد باهاش حرف زد سریعم گرفت یک اقابود

آزمایشگاه میلاد خیلی خوبه

من میرم آزمایشگاه میلاد دخترمو از چهارماهگی تا۸سالگی اونجا بردم تاحالا اذیتش نکردن سریع گرفتن

دستگاه رگ گیری نمیدونم، من دکتر بچم گفت ببر ازمایشگاه اریترون یه نفر اونجا خیلی خوب خون میگیره. من دو سه باری بردم اریترون، بچه گریه میکنه و اذیت میشه ولی خب خیلی راحت و سریع کارشو انجام دادن.

سوال های مرتبط