۳ پاسخ

میشه نخود لوبیا داد؟
حلیم هم میشه بگی چجوری درست میکنی؟
منم فقط سوپ میدم حالا ترکیباتشو تغییر میدم. این سری لوبیا پلو دادم بدون رب

حلیم و آبگوشت برای بچه ۷ ماهه سنگین نیست؟

از کی این غذاهارو دادی عزیزم؟

سوال های مرتبط