۶ پاسخ

تلخک زدم

من تو مدت ۲_۳ ماه گرفتم
به مرور کم کردم تعداد دفعات رو
و ۱ بار در روز شد و بعدشم قطع کردم

بچه من والا از ۹ ماهگی شیشه شیرو ول کرده بود با سرنگ حدود یسال شیر دادم الانم راحت ب راحتی اب خوردن قط کردم چون بزور میدادم اون خیلی وقته ترک کرده بود

من دختر بزرگم صبر زرد زدم چون تلخه دیگه راحت نخورد ، ولی اینو نمیدونم ،احتمالا صبر زرد بگیرم

الان یک ماه کمتره که دیگه نمیخوره شیر

من یکم به نوک سینه هام رژ زدم با چسب گفت اوخ شده دیگه نخورد فقط یه کوچولو بهونه گرفت خیلی راحت بود

سوال های مرتبط