۲ پاسخ

اره قرص سرماخوردگی نمیشه خورد

فقط استامینوفن اونم در صورتی که تب داری، اگر تب نداری میتونی اسپری بینی سدیم کلراید برای گرفتگی بینی استفاده کنی, برای گلو درد شیر گرم و عسل بخور،میتونی بخور بگیری و دستت رو حتما قبل از شیر دهی بشور که نی نی مریض نشه

سوال های مرتبط