۴ پاسخ

من که همین الان هم میخورم هرزگاهی

اره میتونی بخوری گلم
دمنوش رازیانه هم بخور که شیرت بیشتر شه

فک نکنم خوب باشه من دکترم تمام دمنوشا رو واسم ممنوع کرده فقط دمنوش سیب و به مجازم بخورم

نه گلم من تو بارداری هم حتی میخوردم

سوال های مرتبط

مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان آوان🧚‍♀️ مامان آوان🧚‍♀️ ۴ ماهگی