خانم های تبریزی کدوم بیمارستان زایمان میکنید بیاید بگید؟

۷ پاسخ

من میرم طالقانی چون مامانمم قبلااونجا پرستار بود

من دکترم میگ امام سجاد، خوبه بنظرتون برا زایمان؟

الزهرا یا 29 بهمن

محلاتی طبیعی ۹ میلیونه

۲۹ بهمن😂😂

شمس و بین الملل پنج تومن فرق دارن

منم خودم شمس دوس دارم قبلا برای جراحی رفتم عالی بود دکترم نمیره اونجا 🥲 بین الملل که فقط بلدن پول بکنن ولی دکترم گفته اگه جنگ بشه شفا

سوال های مرتبط

مامان 💙دوتا گل پسر💙 مامان 💙دوتا گل پسر💙 ۱۰ ماهگی