۶ پاسخ

ببلاک دو گرفتیم ۲۲۵ با کد ملی

گیگوز دو آزاد ۲۸۵تومن

نان ۲ دوهفته پیش با یارانه ۲۴۵

آذادش 230آبتامیل هم سهمیه 230

من ببلاک با سهمیه خریدم 150

گیگوز ۲ صد و پنجاه هست سهمیه ای

سوال های مرتبط

مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی