سلام سونو گرافی چطوره

تصویر
۸ پاسخ

وزنش کم

خیلی خوبه همه چی

عزیزم خعلی عالیه ماشالله
هم جفتت هم ابش هم وزنش صدک ۵۰ به بالا خوبه

خوبه

خوبه مخصوصا وزن نینی ماشاالله

همه چیش عالیه عزیزم

خوبه ولی وزنش بهت نگفتم کمه؟

خوبه فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی