قبلاً هم یک بار گرفتم قیچی کردم
چند روز ندادم روز سوم مریض شد شب تب کرد مجبور شدم بدم
ما امروز روز ۷ترک هستیم 😂
من مامانم گرفت سس زد روز بعدشم فلفل سیاه ریخت روش
ترسید دیگ دهنش نکرد از دور بهش
نشون میدادم تا چند روز
الان ک روز هفتمه هنوز میگه نو نو یعنی پستونک ....منم میگم نونو اوف شده
دیگه سرشو با اسباب بازی و شهر بازی و
مرغ و خروس و حیاط بردن گرم کردم این چند روز این یک هفته اصلا خونه نبودیم
همش بیرون بودم بخاطرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.