مامانا چجوری پستونکو ترک بدم

۲ پاسخ

قبلاً هم یک بار گرفتم قیچی کردم
چند روز ندادم روز سوم مریض شد شب تب کرد مجبور شدم بدم

ما امروز روز ۷ترک هستیم 😂
من مامانم گرفت سس زد روز بعدشم فلفل سیاه ریخت روش
ترسید دیگ دهنش نکرد از دور بهش
نشون میدادم تا چند روز
الان ک روز هفتمه هنوز میگه نو نو یعنی پستونک ‌‌‌‌....منم میگم نونو اوف شده
دیگه سرشو با اسباب بازی و شهر بازی و
مرغ و خروس و حیاط بردن گرم کردم این چند روز این یک هفته اصلا خونه نبودیم
همش بیرون بودم بخاطرش

سوال های مرتبط