۲ پاسخ

غلظت خون رو‌ اسپرین خوبه درمون میکنه متفورمین منم میخورم اشتهامو کم کرده برای چربی سوزیه و لتروزول هم لازمه برای فولیکول سازی خوبه

ویتامین و تقویتی هستن دیگه

سوال های مرتبط