۹ پاسخ

بچه ها متفاوتن عجله نکن به وقتش خودش انجام میده من پسرم تو دو ماهگی دو بار غلت زد دیگه نزد تا ۵ ماهگی نگران نباش

هههه ، دختر من داری میره تو پنج ماه تازه شروع کرده دستاشم گیر میکنه نمیدونه چیکارش کنه

پسر منم نمیزنه

زوده بابا...دختر من چهار ماهش کامل شد زد

دختر من از دو ماه و 15روز داره غلت میزنه
بزارش روی پتو بدونه اینکه بالش زیر سرش باشه خودش غلت میزنه
دختر من یکم براش سخته دستشو از زیرش در بیاره

تصویر

خیلییییی زوده

دختر منم سه ماه و ۱۷ روزشه یه بار زد دیگه نزده تلاشم نمیکنه 😏

خيلي زوده

هنوز زوده نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دنیز قشنگم مامان دنیز قشنگم ۹ ماهگی