به من گفت ۳۷ هفته ختم بارداری
من 37 هفته و 4روز ختم بارداری داد دکتر سزارین شدم بچه رشدش خوب بوذ
دکتر گفت سی و هشت هفته تمام سزارینم میکنه ، چهارشنبه
دکتر من گفت آخرش ۳۷هفته باید زایمان کنی
دکتر من ب من گفت تا ۳۸ هفته باید ختم بدیم چون دیابت داشتم من ۳۷ هفته ۲ روز دردم گرفت رفتم زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.