خانمهای دیابتی کی زایمان کردین

۵ پاسخ

به من گفت ۳۷ هفته ختم بارداری

من 37 هفته و 4روز ختم بارداری داد دکتر سزارین شدم بچه رشدش خوب بوذ

دکتر گفت سی و هشت هفته تمام سزارینم می‌کنه ، چهارشنبه

دکتر من گفت آخرش ۳۷هفته‌ باید زایمان کنی

دکتر من ب من گفت تا ۳۸ هفته باید ختم بدیم چون دیابت داشتم من ۳۷ هفته ۲ روز دردم گرفت رفتم زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد