مولتی ویتامین این خوبه یا پدیا بست؟؟

تصویر
۶ پاسخ

یادش بخیر ما بچه بودبودیم همش از این میخوردیم

من این ماه اینو دادم خیلی اشتهای رادینو بهتر کرد
ولی شنیدم چون زینک داره بیشتر از یه ماه نباید استفاده کنیم

شربت بالای دوساله عشقم
الان فقط قطره

من پدیابست میدم

من هر دوتا رو گرفتم از این راضی ترم
خیلی اشتها دخترم بهتر شده خداروشکر

قطعا پدیا بست

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی