یادش بخیر ما بچه بودبودیم همش از این میخوردیم
من این ماه اینو دادم خیلی اشتهای رادینو بهتر کرد
ولی شنیدم چون زینک داره بیشتر از یه ماه نباید استفاده کنیم
شربت بالای دوساله عشقم
الان فقط قطره
من پدیابست میدم
من هر دوتا رو گرفتم از این راضی ترم
خیلی اشتها دخترم بهتر شده خداروشکر
قطعا پدیا بست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.