مامانا مولتی ویتامین بیبی جویس بهتره یا پدیا بست؟

۶ پاسخ

ویواکیدزخوبه راضیم احساس میکنم ازوقتی میدم بچم جون گرفته

من بیبی جویس میدم بچه راحت مدفوع میکنه یبوست نمیشه راضیم

من پدیا دادم تا حالا هیچ تاثیر و خوبی ندیدم توش دیگ قطره بهداشت دادم امروز مارک تاپ ویت

بیبی جویس یه بار گرفتم بچم خورد بعد کلی بالا آورد دیگ بهش ندادم یه ذره من حس کردم مزه تلخ تری داره نسبت ب پدیا

منم بیبی جویس میدم. راضی ام

من بیبی جویس میدم خوبه به نظر خودم

من اینسری میخام بیبی جویس بگیرم پدیا میدادم

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی