هبچکدوم🙈
بیبی جویس حرف نداره
من ویواکیدز میدم دوست داره
من بیبی جویس یوروویتال میدم
عاااالیه
مولتی بهداشت
ویوا بهتره
یبار پدیا بست گرفتم اصلا خوشش نیومد به زور میدادم
ویوا هم خوب میخوره هم اشتهاشو خوب باز میکنه
دخترمن با پدیا کنار نمیاد خیلی بد میخوره
تاپیکی گذاشته بودم خیلیا گفتن ویوا کیدز خوبه عزیزم
خیلی مولتی رو امتحان کردم نمیخورد آخرش ویواکیدز رو خورد الان هم شربت سانستول میدم اونم عال هست
اویفر از همه شون بهتره منم تازه خریدم
پدیا بست میدادم ب نویان خوب بود چون دکترش داد
۲بار ویوا کیدز دادم یعنی ببین عالیییی بود
هم شیر خوردنش هم غذاش هم خوابش
من چندماه اول پدیا میدادم اما الان ویوا کیدز، ویوا رو بهتر میخوره
من هر دوش رو بهش دادم فکر میکنم ویواکیدز بهتره، هم بهتر میخورد هم اشتهاش بهتر شده بود، پدیا گفتم اشتهاش خیلی کم شده
من از پدی بست راضی نبودم
پدیا واسه دخترم ک رفلاکس پنهان داشت مناسب نبود همه رو عوق زد وقتی دادم ولی ویواکیدز فکر کنم خوشمزس اونو میخوره
من پدیابست
من ازاول پدیادادم خوب بود
دکتر دخترم تا قبل یکسالگی همیشه بهش ویواکیدز میداد بعدش عوض کرد
من پدیا بست میدم
پدیامیدادم اثری نداشت
برا پسر بزرگم شربت گرفتم ب کوچیکه هم دادم خیلی خوبه خیلی
ویواکیدز گرفتم بازش نکردم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.