دخترا اگ کیسه اب پاره بشه ..ابش زیاده ؟؟
چقد مثلا

۸ پاسخ

وای این چه استرسی بود بجونم انداختی،
من رو تخت میخوابم،تشکم به باد میره

آره بوش شبیه به بوی منی

ی اب زیادیه ک فکر کنم قبلش هم ی ترشحی بیاد
بعدش درد نیس ولی باید خودتو زودی برسونی بیمارستان
خواهرم ۳۵ هفته کیسه ابش پاره شد و کل تخت یهو اب شد

اره زیاد و گرم

اگه نشتی باشه فقط قطره قطره هست
اگه پاره بشه زیاده

اره خیلی زیاده مثلا ی دبه سه کیلویی رو یهو بریزی

براي من٣٥هفته كيسم پاره شد انگار ي بادكنك تركيد توشكمم بعد شيراب باز شد خيلي زياد بود

اولش‌کمه بعد یهووو زیاد میشه

سوال های مرتبط