وای این چه استرسی بود بجونم انداختی،
من رو تخت میخوابم،تشکم به باد میره
آره بوش شبیه به بوی منی
ی اب زیادیه ک فکر کنم قبلش هم ی ترشحی بیاد
بعدش درد نیس ولی باید خودتو زودی برسونی بیمارستان
خواهرم ۳۵ هفته کیسه ابش پاره شد و کل تخت یهو اب شد
اره زیاد و گرم
اگه نشتی باشه فقط قطره قطره هست
اگه پاره بشه زیاده
اره خیلی زیاده مثلا ی دبه سه کیلویی رو یهو بریزی
براي من٣٥هفته كيسم پاره شد انگار ي بادكنك تركيد توشكمم بعد شيراب باز شد خيلي زياد بود
اولشکمه بعد یهووو زیاد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.