۳ پاسخ

این ماه علائمت اینطوره چیز خاصی نیست
پیش میاد ولی اگر خیلی زیاد عقب انداختی یه دکتر برو ببینه کیست داری یا نه

نگران نباش
باردار نیستی

عزیزم احتمالا تنبلی تخمدان داری سونو برو حتما

سوال های مرتبط