دوستان میگم چرا میگن نت برا بچه ضرر داره

۱ پاسخ

چون امواج داره رو مغز تاثیر میزاره حتی برا خودمون هم خوب نیست باید تا بتونیم کمتر از گوشی استفاده کنیم حتی آنتن گوشی هم امواج داره شب تا جایی که بتونی گوشی رو بزار رو حالت هواپیما

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی