سلام کدوم پزشک گفتن ب شما؟؟
من ب دخترم از زیر یکماه میدم
من خودم زیر یه ماه گرفته بودم ینی داروخونه داده بود گفته بود چون کوچیکه چار پنج قطره بدین
یک ماهگی بردمش دکتر گفت چون جوش شیرین داره نده یا منسوخ شده یه همچین چیزی
خلاصه عوضش کرد گرایپ واتر داد ترکیباتش همونه بدون جوش شیرین
ب دختر من ک میساخت فرقی نداشت با میکسچر
ابجیمم همینو داشت تا الان ک دخترش نزدیک یکونیم سالشه همین واترو میده خوبش میکنه
میکن به زیر یک ماه ندین وگرنه نشنیدم ضرر داشته باشه برا یک مته ب بعد
زیر یک ماهگی ضرر داره
وگرن خیلی هم خوبه برا دل درد بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.