خانوم ها
بتای
۲۵۰۰۰ ربطی به جنسیت داره؟؟؟
یا به دو قلو بودن؟؟؟

۶ پاسخ

من بتا اولم ۷۰۰ بود دو روز بعد شد ۹۰۰۰. دوقلو بودن

بتا بالای من به دوقلو هام مربوط بود

بتا بالا 1000 اکثرن دختر میشه.البته به روز آزمایشم بستگی داره

عدد بتا ب روزای بعد از پریودت بستگی داره هر چی از روی پریودی میگذره عدد بتا میره بالا هر چقدر نزدیک باشه عددش پایین تره
من یک روز بعد پریودم رفتم ۵۷بود بعد از سه روز رفتم ۱۰۰۰وخرده ای

من بتام ۸۰۰۰ بوده
یدون دختر داشتم
حالا هم باردار بتا هزار خورده ای بود

نه ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری