میگن زیر 1پسره و بالای 1دختره
ماله من زیر 1بود وبچمم پسره
من بجه های گهواره ازروی همون عدد واسم حدس زدن ودرست بودن پسرشد زیر۱
نمی دونم منم فکر کنم نه ولی گفتند اگه زیر ۱ باشه پسر اگه بالای ۱ باشه دختر از من زیر ۱ بود و احتمال پسر داده بهم فردا دیگه سونو آنومالی قطعی متوجه میشم 🥲
فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.