بدتره
حالا تاخیر داشته باشی و حامله نباشی صد برابر بذاره
ایشالله ماه بعد حامله میشی
عقب بندازی حامله نباشی خیلی سخت تره گلم
من دیشب ۷ عصر تا امروزظهر فک میکردم لانه گزینیه چون ترشح قهو ه ای بود فقط.
اما یکی دوساعته خون قرمز رنگه و تا صب فردا کامل پریود میشم.
رحمت داره آماده میشه ..منم قبل بارداری دوبار زودتر از موعود شدم
منم سه روز مونده پریود شدم لک دارم نمیدونم پریودی یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.