۶ پاسخ

بدتره

حالا تاخیر داشته باشی و حامله نباشی صد برابر بذاره
ایشالله ماه بعد حامله میشی

عقب بندازی حامله نباشی خیلی سخت تره گلم

من دیشب ۷ عصر تا امروزظهر فک میکردم لانه گزینیه چون ترشح قهو ه ای بود فقط.

اما یکی دوساعته خون قرمز رنگه و تا صب فردا کامل پریود میشم.

رحمت داره آماده میشه ..منم قبل بارداری دوبار زودتر از موعود شدم

منم سه روز مونده پریود شدم لک دارم نمیدونم پریودی یا ن

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🌈🐥 مامان جوجه🌈🐥 هفته یازدهم بارداری
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری