شکمم برای هفته ام مناسبه؟! حس میکنم اومده پایین خیلی.

تصویر
۶ پاسخ

اره عزیزم ماشالله خوبه
پایین نیومده نگران نباش

چرا من شکمم پایین بوده از اولش کلا معده ام تغییر نکرده

ای جانم، برای من نسبت به هفتم حس میکنم کوچیکه، البته خیلی لاغربودم

اره گلم شکم منم همینه دقیقن احساس میکنم اومده پایید

منم از این لباسها میخام هرچی میخرم میارم از شکمم تنگه بظاهر بزرگه

منکه اصلا تا موقع زایمان شکمم پایین نیومد حتی یذرع همشم دنده هام درد داشت اخرا

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری