دوستان کسی تیروئید داره علائمش چیه؟

۴ پاسخ

من دارم هست ساله متاسفانه 🙂🥺 مدام بی حوصله ام احساس سرماخوردگی دارم پرخوری میکنم و از همه بتر پوستم کلن خشکه ریز مو دارم و همش عصبی میشم

من کم کاره
خستگی زیاد.افسردگی.بی انگیزگی
بعضی وقتاپرخوری عصبی
تپش قلب کم و زیاد
خشکی پوست
یبوست گاهی
و....

منم دارم تازه چندماهه متوجه شدم منم اگزما پرخوری پوست منم خشکشده ولی نمیدونستم علایم تیروییدهستش

حس بغض و گرفتگی تو گلوم هنگام بیدار شدن از خواب بی طاقت شدن در گرما پا درد و خستگی اگزما بی حوصلگی و خستگی مدام تپش قلب نا منظم سستی و تاخیر در واکنش دست و پای یخ

سوال های مرتبط

مامان دوقلودخترپسر مامان دوقلودخترپسر ۳ سالگی