خانما یکی چند ست لباس خریدین برا نی نی هاتون ؟
هر شماره چند ست ؟

۶ پاسخ

بنظر من شماره ۳و ۴ اصلا لازم نیست بجاش شماره یک و دو رو یکی یه ست بیشتر بگیرین.چون شماره ۳و۴ معمولا واسه ۳ ماه به بالاست و بعدا میتونی بری با بچه خرید کنی

۰ تا ۳ ماه ۴ دست
۳ تا ۶ ماه هم ۵ دست
برای ۰ تا ۳ یه سرهمی بیرونی(پاییزی)
برای ۳ تا ۶ ماه هم یه سرهمی بیرونی(زمستونی)

۱ست بیمارستانی
سایزصفر ۲ست
سایزیک۷ست
سایز دو ۴ست

سایز ۰ تا ۳ هر کدوم ۳ دست با دوتا سرهمی و یه لباس مهمونی

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ای‌کاش‌" نباشه ✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

صفر 19 تیکه بیمارستانی گرفتم یه دست
شماره یک سه دست
شماره دو سه دست
شماره سه سه دست
شماره چهار 2 دست

با این گرونی از هر سایز دو تا فقط

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 روزهای ابتدایی تولد