بنظر من شماره ۳و ۴ اصلا لازم نیست بجاش شماره یک و دو رو یکی یه ست بیشتر بگیرین.چون شماره ۳و۴ معمولا واسه ۳ ماه به بالاست و بعدا میتونی بری با بچه خرید کنی
۰ تا ۳ ماه ۴ دست
۳ تا ۶ ماه هم ۵ دست
برای ۰ تا ۳ یه سرهمی بیرونی(پاییزی)
برای ۳ تا ۶ ماه هم یه سرهمی بیرونی(زمستونی)
۱ست بیمارستانی
سایزصفر ۲ست
سایزیک۷ست
سایز دو ۴ست
سایز ۰ تا ۳ هر کدوم ۳ دست با دوتا سرهمی و یه لباس مهمونی
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ایکاش" نباشه ✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
صفر 19 تیکه بیمارستانی گرفتم یه دست
شماره یک سه دست
شماره دو سه دست
شماره سه سه دست
شماره چهار 2 دست
با این گرونی از هر سایز دو تا فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.