۲ پاسخ

من پریود نشدم،اما هر از گاهی احساس میکنم لباس زیرم یکم خیس میشه بو هم داره

منم همین مشکلو دارم از ماما سوال کردم گفت اگر بوی بد یا درد نداری تا دو ماه طبیعیه

سوال های مرتبط