من کفش سوتی گرفتم. الان گه دیگه خوب راه میره سوت هاشو درآوردم
۲۰۰ت
یه جفتم سوتی داره با یه جفتم دمپایی سوتی که عاشقشونه تو حیاط میخواد بره میگه ت ت که من پاش کنم بره راه بره😅😂😍
من اینو گرفتم یه تومن
هنوز راه نمیره ولی اصلا دوس ندارم بدون کفش باشه تیپش خراب میشه😂
فعلا هیچی این هفته میگیرم براش، ولی میترسم بیرون بذارم راه بره چون کامل نمیتونه تعادلش حفظ کنه میوفته زمین
کراکس میپوشه ، ونس چسبی هم داره
من از خیابان بهار تهران گرعتم ۲۸۵۰ تومان ی کفش،استاندارد برای بچه های نوپا هست زیرش نرم و انعطاف پذیره روش چسبیه
اسپرت جورابی ها ۵۰۰
صندل تابستونی گرفتم سبک ترین مدل ورداشتم که راحت باشه بتونه قدم برداره
البته هنوز درست راه نمیره
هنوز راه نمیره که کفش بپوشونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.