من دیروز رفتم عزیزم،اگه پسرت مشکل مجرای اشکی داره حتما برو و شک نکن...واقعا کارش عالی بود،توی چند ثانیه مجرای اشکی چشم دخترمو باز کرد
نوبت دهیشم عالی بود من هفته پیش زنگ زدم واسه دیروز بهم وقت داد
دخترمم اوکیه اوکیه الان...همچشمش هم خودش...هیچگونه درد و اینام نداشت...خداروشکر...یکی از مامانا تاپیک گذاشته بود منم اونو دیدم و رفتم...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.