خانوما من شیرمو دوشیدم میخوام بزارم یخچال تو چی بریزم بد بزارم؟

۴ پاسخ

از داروخونه زیپ پک مخصوص شیر داره که میشه تا شش ماهم تو اونا شیرو نگه داشت

الان بریز تو شیشه شیر درشم ببند اگه میخوای چند روز نگهداری حتما باید فریز کنی اگه بزاری یخچال فقط ۲۴ ساعت سالمه بعدش فاسد میشه

الان بریز شیشه شیرش ولی طرف مخصوص نگه داری شیر از دارو خونه بگیر من گرفتم فریز کردم اغوزو تا پسرم مرخص شد

باس بری دارو خونه ی نوع پلاستیک نمدونم اسمش چیه واس شیره بگیر من بیمارستان بستری بودم دیدم مگفتن ۶ ماه تو یخدون هم میمونه خرابم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان radin🩵👼 مامان radin🩵👼 روزهای ابتدایی تولد