خیر
باید سنگین باشه که بچه بالا نیاره
اینکه نشد ای آر معمولی بده دیگه 😅😅😅😅
ن اونجوری کالری کافی دریافت نمیکنه وزن نمیگیره من ک سرشیشه شو با دندونم کندم راحت میخوره😁🫤
شیرخشک ای آر برای رفلاکسه منم میدم به دخترم و غلیظ براش درست میکنم بالا نمیاره باید طبق دستورش بخوره
نه دیگه نمیشه هرچی دلت خواست همونکه روی قوطی نوشته قرمولش غلیظه کلا
کلا باید طبق هموندستور خودش درست کنی
هنوز کلیه ها تکامل پیدا نکردن و آماده نیستن اب اضافی دریافت کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.