منم اینطوری شدم دکتر گفت اگه ضعف و تاری دید نداری مهم نیست
من کزاز زدم هیچیم نشد فقط دستم درد میکرد
عسل بخور فشارتو تنظیم میکنه
اگر خوب نشد برو بیمارستان
فشار من اکثر مواقع همینه و مشکلی ندارم
قند طبیعی مثل انجیر بخور خیلی خوبه
نمکم سریع اوکی میکنه
لعنت به این واکسن
من بدبختم دیروز رفتم واکسن زدم حالا از صبح علاوه براینکه دستم داره میشکنه بلکه تب کردم لرز دارم بی جون و بی رمق افتادم پا درد شدم سرشبی ام یه دردی افتاد توکمرم بعدم ریخت تو دلم ب خدا فک کردم الان میزام...😔خیلی واکسنه بد بود برای من.کاش نزده بودم .الانم درد دارم خواب نمیرم...
حالت خوب نیست الان؟
منم فشارم همش رو ۷ یکم پاهاتو بالا بگیر بهتر میشی
من ازاول بارداری تاالان فشارم رو ۸و۹همیشه
برای من همش ۸ روی ۶
من ۸ بودم بعد واکسن
حالت خوبه؟
اذیت نیستی؟
من فشارم افتادنی دکتر گفته بود مایعات زیاد بخور
چرا انقدر کم؟
توی یه لیوان آب خنک دوسه تا قند بنداز و کمی نمک مثل سرم میشه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.