خانوما فشارم ۹روی ۵خوبه؟؟یا پایینه؟

۷ پاسخ

بستگی داره فشارت همیشه چند بوده ولی پایینه مخصوصا فشار کوچیک که رو 5 هست.یه چیز شور بخور مثل چند تا پفک یا یکم نمک مره مزه کن زودتر از شیرینی فشارت بالا میبره

اره خوبه مال منم همیشه بین ۹ تا ۱۱ عه

بستگی داره فشارت معمولا رو چند باشه

والا تا جایی ک ما میدونیم ۱۳ رو ۷ خوبه اونایی ک میگن خوبه رو درک نمیکنم

براون ۹ رو۵ میشه یه ذره عسل کیژارم دهنم

خوبه عزیزم

خوبه عالیه

سوال های مرتبط

مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری