خانوما من همش فشارم پایینه ضربانم زیاد خوبه

۵ پاسخ

عزیزم سرویکستو چک کردی بعد سرکلاژ؟

منم🥴بهداشت منو ترسوند متخصص قلب هم رفتم اکو و نوار قلب هم دادم سالم بودم

منم همین طورم، ادمم دارم سرم نمی تونم بزنم

من سرگیجه هم میشی

همدردیم

سوال های مرتبط

مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💗 مامان فندق💗 روزهای ابتدایی تولد