همش فشارم پایینه چه دکتری باید برم

۶ پاسخ

متخصص قلب باید بری

آجیل و مغزیجات بخور

فشارت چنده عزیزم؟

دکتر قلب نباید فشار از حد نرمال پایین بیاد خون‌رسانی به جنین ضعیف میشه یه اکو قلب برو حتما

فشار پایین طبیعیه
چون رگها گشادتر میشن

منم فشارم پایینه دکترم میگه خرما و نمک بخور
سرم خالی هم میده
دیگه مغزم رد داده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان کِــژوان❤👼🏻 مامان کِــژوان❤👼🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی