۵ پاسخ

اگر دیابت نداری از دکتر تغذیه رژیم بگیر

دکتر داخلی

اگه قندت بالاست باید بری دکتر غدد وای اگر اوکی هستی زیر نظر مشاور تغذیه باش زیاده روی نکنی قندت بالا بره من سر دو بچم دیابت داشتم

دکتر غدد

تغذیه فک‌کنم

سوال های مرتبط

مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری