مامانا من سرما خوردم نمیدونم باید پیش چه دکتری برم

۷ پاسخ

منم سرما خورده بودم دکتر عمومی رفتم بهم سیفیکسیم‌۴۰۰ و استامینوفن ۵۰۰ داد

دکتر زنانت

برو دکتر عمومی بهت بگو‌سروم بده استامینوفن ساده هم میدن

دارو خاصی ک نمیتونن بدن
نهایت ی استامینوفن و چرک خشک کن میدن
من الان ی هفتس مریض شدم دارم میمیرم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

هر دکتری بری هیچکاری برات نمیکنن بخدا

برو درمانگاه البته داروب خاصی که نمیده
لیموشیرین و پرتقال و ویتامین سی جویدنی و اب جوش و عسل یا شیرجوش زردچوبه و عسل بخور بهتره دکتره

یا پیش دکتر خودت برو و یا دکتر عمومی برو بهش بگو بارداری

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری