منم سرما خورده بودم دکتر عمومی رفتم بهم سیفیکسیم۴۰۰ و استامینوفن ۵۰۰ داد
دکتر زنانت
برو دکتر عمومی بهت بگوسروم بده استامینوفن ساده هم میدن
دارو خاصی ک نمیتونن بدن
نهایت ی استامینوفن و چرک خشک کن میدن
من الان ی هفتس مریض شدم دارم میمیرم🤦♀️🤦♀️🤦♀️
هر دکتری بری هیچکاری برات نمیکنن بخدا
برو درمانگاه البته داروب خاصی که نمیده
لیموشیرین و پرتقال و ویتامین سی جویدنی و اب جوش و عسل یا شیرجوش زردچوبه و عسل بخور بهتره دکتره
یا پیش دکتر خودت برو و یا دکتر عمومی برو بهش بگو بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.