سرما خوردم نمیدونم چه داروهایی مجازه که بخورم؟؟؟؟

۴ پاسخ

اگه میتونی بدون دارو خوب بشی خیلی بهتره.روزی دو تا سه استکان چای ایرانی با عسل بخور.سوپ ی ذره فلفل قرمز بریز بخور دمنوش به بخور تو سوپ ابلیمو بریز.اب سیب بخور

منم سرماخوردم. استا ساده. شریت دیفن هیدرامین‌ سیتریزن داد و گلوم عفونت داره بم اموکسی سیلین ۵۰۰ داده. اگه گلوت عفونتی نیست برو سرم بزن خیلی حالتو بهتر میکنه

استامینوفن ساده فقط مجاز هستش عزیزم

من دکترم بهم سیتریزین، استامینوفن داد نمیدونم تو مریضیت چجوریه کجاهات گرفته یا درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری