خانوما سرما خوردم چی مجازه بخورم😭

۵ پاسخ

ابلیمو عسل مرتب بخور

دکتربرو سرمم بزن

فرنی بخور سوپ بخور

سوپ جو درست کن بخور عسل وآبلیموبخور ،خودت رو بخوربده

چرا همه سرما خوردن😭
تندتند فقط آب نمک و شربت دیفن هیدرامین قرقره کن، بخور بده

سوال های مرتبط

مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی