بچه ها سرما خوردم چیکار کنم زود خوب شم چیزایی مجازه بخورم؟

۲ پاسخ

من سرما خوردم فقط قرص استامینوفن ساده و اسپری بینی نمکی استفاده میکنم و برای گلوم اب نمک قرقره میکنم

سرماخوردگی خراست😩منم چندروزه معذرت میخوام گلوم خلط اورده یکمم توش خونه بااب بینیم قرصم میخورم خوب نمیشم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی