به بنظرتون فشارم خوبه؟
همیشه پایینه

تصویر
۸ پاسخ

ن خوبه من همیشه رو ۸یا ۹هس

پایینه یچیزی بخور

برامنم همینه هرروزمیگیرم

خوبه عزیزم

من یا 8به روی 5هست یا 9به روی 6یا 5.دکتر میگفت فشار پایین از بالا خیلی بهتره

خیلی خوبه
برامن همش ۸

خوبه عزیزم بالا نباشه تو این هفته ها بهتر هنوز تهوع داری

نه عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق💗 مامان فندق💗 روزهای ابتدایی تولد