خانوما وزن بچه تو ۲۶هفته و ۲روز ۹۸۸و مایع امنیوتیک۱۵/۵خوبه؟؟؟؟
#بارداری

۵ پاسخ

عزیزم واسه چی رفتی سنو من میخام برم میگن الان که وقتش نیستو از این حرفا
بنظرتون مشکلی نیست ۱۸هفته رفتم انومالی
الانم برم باز ۳۳هفته برم 😓خیلی دلم میخاد برم خبر بگیرم از نینیمم

همه چی خوبه عزیزم

عالیه

به نظر من آره مایع امنیوتیک هم خیلی خوبه، فقط مواظب باش که تا آخرش رو همین عدد وایسه چون عدد خیلی خوبیه، اگ تا ۱۹بالا بره اشکال نداره ها اگه تا ۱۰پایینم بیاد اشکال نداره، فقط چون عدد خوبیه خودت مراقبت کن ک همینجور وایسه

بله عزیزم خیلی خوبه وزنش امنیوتیکش هم زیاد نیست ولی خب بازم نرماله

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان آریو.آرادکوچولو مامان آریو.آرادکوچولو ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریو.آرادکوچولو مامان آریو.آرادکوچولو ۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری