عزیزم واسه چی رفتی سنو من میخام برم میگن الان که وقتش نیستو از این حرفا
بنظرتون مشکلی نیست ۱۸هفته رفتم انومالی
الانم برم باز ۳۳هفته برم 😓خیلی دلم میخاد برم خبر بگیرم از نینیمم
همه چی خوبه عزیزم
عالیه
به نظر من آره مایع امنیوتیک هم خیلی خوبه، فقط مواظب باش که تا آخرش رو همین عدد وایسه چون عدد خیلی خوبیه، اگ تا ۱۹بالا بره اشکال نداره ها اگه تا ۱۰پایینم بیاد اشکال نداره، فقط چون عدد خوبیه خودت مراقبت کن ک همینجور وایسه
بله عزیزم خیلی خوبه وزنش امنیوتیکش هم زیاد نیست ولی خب بازم نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.