۶ پاسخ

دگتر بهم گفت مهم نیست که اروق بزنه یا نه همین که چند دیقه بزنی به پشتش هم خوبه

وای بد قلق تر از بچه ی من نبود میزنه فقط بابد مدلشو گیر بیاری انواع مدلا رو امتحان کن و اینکه من پسرم شیر خودم و ک میخورد زیاد اروغ نمیزد چون شیرم سبک بود با شیر خشک بهتر بود ولی تا ۳۰ روزگی خیلی کم میزد و ب زور تو هم امتحان کن ب مرور خوب میشه و اینکه نهایت نزد و اذیت بود یکم عمودی بگیرش

دخترمنم اوایل خیلی سخت میزد و‌یا نمیزد

سلام عزیزم پسر منم آروغ نمیزد
الان که ۵۰ روزشه تازه چند روزیه که آروغ میزنه
حتما بذار رو دستت یا شونه ات کمی نگه دار و بزن پشتش وگرنه بعد یک مدت کولیک میگیره
من پسرم کولیک گرفته دیوانه شدم

۲۰ دقیقه بعداز شیرخوردنش به حالت عمودی نگه دار اگه آروغم نزد اشکال نداره

شاید هنوز سیر نشده

سوال های مرتبط