جو که از قبل نیم پز کردم. میزارم بپزه .گوشت مرغم جدا میپزم ریش ریش میکنم میریزم.قارچو خرد میکنم با کره وفلفل سیاه تفت میدم میریزم توش اینا که پختن هویج رنده شده میریزم از اول نمیریزم که سوپ رنگ نگیره .اب مرغ اگه داشتی بریز من غلیظ میکنم میریزم دو تا سه تا عصاره مرغ الیت میریزم.پختن شیرو اضافه میکنم بستگی ب اندازه یه تصفه یا یه کامل میریزم.۵دیقه مونده بردارم یه خامه صبحانه هم اضافه میکنم.چند پره جعفری میریزم
من با جو دوسر پرک و خامه میپزم،همه عاشقشن
بقیشم که همون جو پرک رو با اب و پیاز و هویج اول میذارم بپزه بعدش شیرو خامه رو میریزم میذارم جا بیوفته بعد سینه مرغ پخته و ریش ریش شده رو اضافه میکنم
یه دونه سوپ اماده جو و قارچ الیت با اب سرد قاطی میکنم توش میریرم عصاره گوشت بره الیت هم توش میریزم خوشمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.