۹ پاسخ

دکتر گفت کیفیت غذا مهمه برای رشد نه کمیت
پروتیین حیوانی (گوشت و مرغ )وپروتیین گیاهی(حبوبات) لبنیات مخصوصا ماست و شیر و سبزیجات تازه و میوه تازه مهمتر از مولتی ویتامین هست
حتما حتما روزی ی تخم مرغ باید بخورن

حذف شکلات و بستنی و چیبس و پفک و چیزهای مضر و خواب ساعت ۲۱ تا ۳ شب که هورمون رشد ترشح میشه خیلی خیلی واجبه

بعدم ی چکاپ بشن انگل و کم خونی و کمبود ویتامین دی نداشته باشن

دختر منم نزدیک ۲ساله هنوز ۱۱کیلو قدشم ۸۴بود😑😑

مامانم می گفت بچه اگه یه مدت وزن نگیر ولی مشکلی نداشت باشه داره مغز استخون سفت می کنه نترس

از الان بدون که هیچوقت با هم مقایسه نکن ممکنه هرکدوم ی ویژگی برتر از اون یکی داشته باشند ،اونا دو تا انسان متفاوتند فقط داخل شکم مادر همزمان دنیا اومدن تمام،بعدم خوبه و اون یکی قل خوبتره همین

نگران نباش عجله نکن خوبه وزن میگیره گلم

من از یکسالگی به بعد مولتی ویتامین سنستول میدم به پسرم

آل ارژینین بده عالیه

😍😍❤

منم با قلم همینجور بودیم همیشه اون قد و وزنش بیشتر بود 🫠

سوال های مرتبط